Siğil (Temre) Duası

 Siğil (Temre) Duası

  Okunma: 37813 - Yorum: 14
  1. #1
    Temra (Siğil) Duası

    اَمْ اَبْرَمُوا اَمْرًا فَإنَّا مُبْرٍمُونَ

    Okunuşu: “Em ebremû emren fe innâ mumbrimûn.”

    Yüzde ve elde bulunan temralar (siğiller) için kenarları kalemle işaretlenerek 3-5 ve 7-40 defa bu ayet okunursa Allah şifa verir.

  2. #2
    slm arkadşlar göbğmde
  3. #3
    slm arkdaşlar göbeğimde ufak bi temre wardı aldırış etmedim büyüdü vücudumun yarısı temre oldu okuttm bi kere geçmedi ve aşşa doğru yayıldı kasığımdakı temrede şişlikler war ne yapabilrim???
  4. #4
    KUR'ANDAKİ ARAPÇA (Elif,dal,ra,ye) harlerini küçük 3 kağıda yaz .her birine 3 ihlas ve 1 fatiha suresi oku.3 ayrı kağıdı siğillerin üzerine sür.her bir kağıdı 3 ayrı gece ateşte yak.AllahıM siğillerimden ötürü şifa ver diye söylenir yakarken.BENİM SİĞİLİM ÖYLE GEÇTİ.
  5. #5
    Misafir Nickli Üyeden Alıntı
    KUR'ANDAKİ ARAPÇA (Elif,dal,ra,ye) harlerini küçük 3 kağıda yaz .her birine 3 ihlas ve 1 fatiha suresi oku.3 ayrı kağıdı siğillerin üzerine sür.her bir kağıdı 3 ayrı gece ateşte yak.AllahıM siğillerimden ötürü şifa ver diye söylenir yakarken.BENİM SİĞİLİM ÖYLE GEÇTİ.
    işallah bnmde hmn burunum altında vr işallah geçer ama ne yapabilirim

  6. #6
    bu duyayı simdi okudum inşalah gözüm gecer
  7. #7
    ee noldu arkadaşlar geçtimi siğilleriniz. benimde var bende denemek isitiorum ama emin olamadımda:(
  8. #8
    benimde önceden vardı okuttum geçti. tekrar çıktı bu sefer ben okuyorum.. 7 gün hergün 7 defa okuyosn okudğn yeride yuvrlk icnde çiziosn geçio inş
  9. #9
    ARWEN Nickli Üyeden Alıntı
    Temra (Siğil) Duası

    اَمْ اَبْرَمُوا اَمْرًا فَإنَّا مُبْرٍمُونَ

    Okunuşu: “Em ebremû emren fe innâ mumbrimûn.”

    Yüzde ve elde bulunan temralar (siğiller) için kenarları kalemle işaretlenerek 3-5 ve 7-40 defa bu ayet okunursa Allah şifa verir.
    ayet mümbrimün değil doğrusu mübrimün

  10. #10
    Misafir Nickli Üyeden Alıntı
    ayet mümbrimün değil doğrusu mübrimün
    selam arkadaşlar temre duası her okuyan bu hastalığı geçirmez bu duayı bazı aileler weya sülaler okursa gecer benim soyum temre duasını okur we wucutta bulunan temreler gecer yani kısacası eski ler buna ocaklama derler sabah aç karnına okunacak we erkenden 3 gün dewam edilecek inşaallah Allahın yardımı ile gecer yardımcı olduysam ne mutlu

  11. #11
    Misafir Nickli Üyeden Alıntı
    slm arkdaşlar göbeğimde ufak bi temre wardı aldırış etmedim büyüdü vücudumun yarısı temre oldu okuttm bi kere geçmedi ve aşşa doğru yayıldı kasığımdakı temrede şişlikler war ne yapabilrim???
    kardeşim bence sen bi doktora git siğiller için asitler var onlardan kullan ama dikkatli ol taşırırsan etin yana bilir